Subject: RE: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Egert Linkmann'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 12:41:19 +0200

Tere!

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A3211/24
(A3211/24 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/090/5839N02536E009 A)EETT 
B)2412160700 C)2412201600 D)DAILY 0700-1600 E)TEMPO RESTRICTED AREA 
EER2156UAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WITHIN AREA: 
584708N 0253732E - 584547N 0254516E - 583127N 0253615E - 583202N 0252556E - 
584708N 0253732E EXCLUDING TEMPO SEGREGATED AREA EETSA21 NURMSI. PERMISSION 
FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5912 4911, ALTERNATIVE 
TEL +372 5650 2880. F)SFC G)FL090)

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: Egert Linkmann <[email-masked]>
Sent: Wednesday, December 11, 2024 10:11 AM
To: [email-masked]; [email-masked]; [email-masked]
Subject: TSA-21 lisakoridori (R2156) taotlus

Tere

Edastan õhuruumi taotluse, dokumendid lisatud manusesse.

Egert Linkmann

Threod Systems

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.